Urząd Gminy Miejsce Piastowe
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TRANSMISJA OBRAD RADY GMINY MIEJSCE PIASTOWE.
Informujemy, że zgodnie z art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 994 z późn. zm.) obrady Rady Gminy Miejsce Piastowe są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Transmisja obrad zostanie  udostępniana w Biuletynie  Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejsce Piastowe oraz na stronie internetowej Gminy pod adresem: www.miejscepiastowe.pl .
Po zakończeniu obrad Rady Gminy Miejsce Piastowe nagrania będą archiwizowane na macierzach dyskowych oraz na serwerach kopii zapasowych (macierze dyskowe oraz serwery kopii zapasowych, stanowią własność Gminy Miejsce Piastowe i znajdują sie w siedzibie Urzędu Gminy Miejsce Piastowe)
 w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Miejsce Piastowe.
 
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH - RODO
 
            Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE Nr L 119/1),  informuje się, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miejsce Piastowe z siedzibą w Miejscu Piastowym ul. Dukielska 14,
2) inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Miejsce Piastowe jest Pani Bernarda Binkowicz, dane kontaktowe: bbinkowicz@miejscepiastowe.pl, tel. 134309762, kontakt osobisty w godzinach pracy Urzędu Gminy,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Miejsce Piastowe określonych ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, oraz wynikających z odrębnych ustaw.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, o ile przepisy szczegółowe nie określają innego terminu przechowywania,
6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cytowanego rozporządzenia.
Podmiot publikujący
WytworzyłMariusz Dynowski - Inspektor2018-11-16 00:00
Publikujący Mariusz Dynowski - Redaktor BIP 2018-11-16 12:41
Modyfikacja Mariusz Dynowski - Redaktor BIP 2019-11-13 09:03
Urząd Gminy Miejsce Piastoweul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe tel. (13) 435-30-12 email: gmina@miejscepiastowe.pl
Wygenerowano: 27 listopada 2024r. 04:17:26
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.