Opis |
Do zadań Referatu OA w szczególności należy prowadzenie spraw z zakresu:
1. kancelarii ogólnej (sekretariatu),
2. spraw pracowniczych Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
3. skarg i wniosków kierowanych do Wójta,
4. obsługi gospodarczej i socjalnej Urzędu,
5. oświaty,
6. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
7. rejestracji przedpoborowych i związanych z przeprowadzeniem poboru,
8. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
9. zgromadzeń i zbiórek publicznych,
10. kultury i sztuki,
11. kultury fizycznej i turystyki,
12. targowisk,
13. ewidencji działalności gospodarczej i wspierania przedsiębiorczości,
14. wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi,
15. przygotowywania i nadzoru nad praktykami zawodowymi,
16. współpracy z powiatowym urzędem pracy w zakresie likwidacji i zmniejszania bezrobocia,
17. promocji Gminy, badania opinii społecznej i kontaktów zagranicznych,
18. przyznawania dodatków mieszkaniowych,
19. analizy oświadczeń majątkowych,
20. obsługi elektronicznej skrzynki podawczej,
21. obsługi informatycznej,
22. aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej,
23. obsługa Rady Gminy.
|