Sroka Anna
|
Inspektor
|
Telefon
|
(13) 42 530 12 wew. 121
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu Gminy, gromadzenie dokumentacja płacowej, przygotowywanie dokumentacji do naliczeń zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych, naliczanie zasiłków chorobowych,
- rozliczanie z Urzędem Skarbowym,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji,
- roczne rozliczanie pracowników,
- prowadzenie kart zasiłkowych, przekazywanie dokumentacji do ZUS celem dalszej wypłaty zasiłków,
- ubezpieczenia grupowe pracowników, prowadzenie i przechowywanie deklaracji ubezpieczeniowych pracowników, przygotowywanie wniosków o wypłatę należności z tyt. ubezpieczenia,
- obsługa księgowa sum depozytowych,
- sporządzanie i przekazywanie do ZUS raportów i deklaracji,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Frydrych Joanna
|
Inspektor
|
Telefon
|
(13) 43 530 12 wew. 124
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowywanie pracowników Urzędu Gminy do ZUS,
- sporządzanie informacji do ZUS o dochodach emerytów i rencistów,
- obsługa finansowo - księgowa Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Kasy Zapomogowo Pożyczkowej,
- sporządzanie sprawozdań Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska,
- sporządzanie bilansów,
- prowadzenie rejestru dzierżawy gruntów komunalnych i egzekwowanie należności,
- rozliczanie umów zlecenia Urzędu Gminy, naliczanie potrąceń - podatek i ZUS, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, uzgadnianie miesięczne naliczeń z przelewami,
- księgowanie inwestycji z wyszczególnieniem na miejscowości i rodzaje inwestycji, prowadzenie analityki do każdego rodzaju inwestycji, uzgadnianie zgodności analityki z budżetem, przekazywanie inwestycji zakończonych, prowadzenie i rozliczanie kart materiałowych w zakresie inwestycji,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Edyta Guzik
|
Kasjer
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 104
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- obsługa kasowa Urzędu,
- obsługa kasowa jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania,
- sporządzanie spisu z natury środków pieniężnych na koniec roku obrotowego,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Leszek Teresa
|
Inspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 131
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- księgowanie wydatków budżetowych,
- prowadzenie rachunkowości gminy w formie komputerowej,
- księgowanie wydatków GOPS i sprawozdań OAS,
- rozliczanie wykorzystania środków przez sołectwa,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
- rozliczanie dotacji udzielonych przez Wójta,
- sporządzanie zestawień środków trwałych i umorzeń,
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
- sporządzanie bilansów rocznych,
- wystawianie upomnień i egzekwowanie należności za media,
- prowadzenie kart materiałowych i ich rozliczanie na podstawie protokołów zuzycia,analityka zakupionych materiałów,
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwum dokumentów księgowych,
- zatwierdzanie do wypłaty dokumentów księgowych pod nieobecność Skarbnika,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Ryczkowska Joanna
|
Podinspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 131
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- prowadzenie księgowości dochodów budżetu gminy,
- wprowadzanie zmian w planie dochodów budżetowych,
- naliczanie i rozliczanie czynszów z mienia komunalnego,
- egzekwowanie należności czynszowych,
- przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji,
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań,
- sporządzanie bilansów rocznych,
- prowadzenie rejestru opłaty skarbowej od weksl, podnoszenie wartości weksli,
- przygotowanie i przekazywanie do archiwum dokumentów księgowych,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Pyter Maciej
|
Inspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 131
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- sporządzanie przelewów bankowych,
- przygotowywanie rachunków do wypłaty,
- wystawianie faktur VAT,
- prowadzenie rejestru podatku należnego i naliczonego,
- rozliczanie zużycia mediów - wystawianie refaktur,
- sporządzanie deklaracji VAT,
- prowadzenie kasy fiskalnej,
- naliczanie umorzeń środków trwałych,
- inne czynności zlecone przez Wójta i Skarbnika.
|
Natalia Halerz
|
Inspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 130
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- wymiar należności pieniężnych, podatków i opłat lokalnych od ludności w miejscowościach: Rogi, Targowisk, Widacz, Zalesie, Łężany,
- prowadzenie dokumentacji do kart gospodarstw i nieruchomości,
- udzielanie ulg podatkowych w granicach uprawnień (ulgi z tytułu nabycia gruntu, ulgi inwestycyjne, ulgi żołnierskie),
- rozkładanie na raty, odraczanie terminów płatności, umarzanie należności podatkowych w ramach uprawnień,
- prowadzenie rejestru podań i odwołań oraz sposobu ich załatwiania,
- wydawanie decyzji w sprawie przypisów i odpisów należności podatkowych na podstawie zmian w rejestrze geodezyjnym,
- obliczanie skutków obniżenia górnych stawek podatkowych,
- rozliczanie sołtysów z zainkasowanych kwot podatków,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- wydawanie zaświadczeń o: stanie majątkowym, opłaceniu składek na FUSR , niezaleganiu w należnościach podatkowych,
- wydawanie postanowień o wyrażeniu zgody na na umorzenie zaległości podatkowych w podatku od spadków i darowizn dla Urzędu Skarbowego,
- zamawianie i sprzedaż znaków opłaty skarbowej oraz sporządzanie raportów dziennych ze sprzedaży tych znaków,
- współpraca z Urzędem Skarbowym, Starostwem Powiatowym, Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Państwowym Zakładem Ubezpieczeń,
- inne prace zlecone przez Wójta Gminy i Skarbnika.
|
Szajna Anna
|
Inspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 130
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- prowadzenie księgowości podatków i opłat loklanych osób fizycznych i prawnych oraz obowiązującej w tym zakresie dokumentacji,
- prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów należności podatkowych dla osób fizycznych i prawnych,
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
- rozliczanie sołtysów z zainkasowanych kwot podatków i opłat lokalnych,
- sporządzanie wykazów wpłat celem naliczenia prowizji za inkaso,
- opracowanie analiz, sprawozdań i bilansu w zakresie należności podatkowych,
- kwartalne naliczanie odsetek od zaległości podatkowych,
- kwartalne zestawienie wpływów podatku rolnego dla Izby Rolniczej,
- wydawanie zaświadczeń o: stanie majątkowym, opłacaniu składki FUSR, niezaleganiu w należnościach podatkowych,
- poświadczenie oświadczeń o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego lub pracy w gospodarstwie rolnym przez okres co najmniej 5 lat, - inne prace zlecone przez Wójta Gminy i Skarbnika.
|
Czekaj Bogusława
|
Inspektor
|
Telefon
|
(013) 43 530 12 wew. 130
|
Zakres czynności
|
|
|
Opis
|
Zakres czynności:
- wymiar należności pieniężnych, podatków i opłat lokalnych od ludności w miejscowościach: Głowienka, Niżna Łąka, Wrocanka, Miejsce Piastowe,
- prowadzenie dokumentacji do kart gospodarstw i nieruchomości,
- wprowadzanie zmian geodezyjnych na podstawie decyzji otrzymanych ze Starostwa Powiatowego,
- prowadzenie rejestru podań i odwołań oraz sposobu ich załatwiania,
- prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów należności podatkowych,
- prowadzenie kontroli podatkowych wynikających z obowiązujących przepisów podatkowych
- prowadzenie spraw ze zwrotem części podatku akcyzowego dla rolników zawartego w cenie oleju napędowego,
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych oraz sporządzanie i prowadzenie ich ewidencji,
- wydawanie zaświadczeń o: stanie majątkowym, opłaceniu składek na FUSR , niezaleganiu w należnościach podatkowych,
- poświadczanie oświadczeń o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego lub pracy w gospodarstwie rolnym przez okres co najmniej 5 lat, - poświadczanie oświadczeń w sprawie zatrudnienia w gospodarstwie rolnym,
- współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym, Starostwem Powiatowym, Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
- inne prace zlecone przez Wójta Gminy i Skarbnika.
|
|
|
|
|