Pracownicy Referatu OA
| Kołodziejczyk Elżbieta | Inspektor | ||
| Uliasz Ewa | Inspektor | ||
| Telefon | (013) 43 530 12 wew. 108 | ||
| Zakres czynności | |||
| Opis |
Do zakresu wykonywanych obowiązków należy: - prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, - prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych, - udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych uprawnionym podmiotom, - wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób, - prowadzenie postępowania administracyjnego oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych odmawiających udostępnienia danych osobowych, - wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego. |
||
| Zajdel Robert | Inspektor | ||
| Telefon | (013) 43 530 12 wew. 105 | ||
| Zakres czynności | |||
| Opis |
Do zakresu wykonywanych obowiązków nalezy: - prowadzenie spraw z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, - prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych, - prowadzenie spraw z zakresu ewidencji zabaw i imprez masowych organizowanych na terenie gminy, - prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej i turystyki, - współpraca z organizacjami pozarządowymi wynikająca z przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w szczególności przygotowywanie projektu Programu Współpracy Gminy Miejsce Piastowe z Organizacjami Pozarządowymi w poszczególnych latach i realizacja jego założeń, - nadzór nad urządzeniami energetycznymi eksploatowanymi na terenie gminy, - koordynowanie i udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych, spisy mienia z natury, likwidacja sprzętu, - prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - wydawanie zaświadczeń z zakresu - prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób, - wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego. |
||
| Meier Grzegorz | Inspektor | ||
| Telefon | (013) 43 530 12 wew. 106 | ||
| Zakres czynności | |||
| Opis |
Do zakresu wykonywanych obowiązków należy: - prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej i wspierania przedsiębiorczości, - prowadzenie spraw z zakresu targowisk i hal targowych, - podejmowanie działań związanych z badaniem opinii społecznej, - prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy i kontaktów zagranicznych, - współpraca z organizaacjami pozarządowymi w zakresie prowadzonych spraw, - wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw na pisemny wniosek zainteresowanych osób, - wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego. |
||
| Paweł Litwin | Informatyk | ||
| (13) 43 530 12 wew. 132 | |||
| Zakres czynnośći | Obsługa informatyczna Urzędu Gminy. | ||
|
Mateusz Buczek |
Inspektor |
||||||
|
Telefon |
(013) 43 530 12 wew. 107 |
||||||
|
Zakres czynności |
|
|
|||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
Opis |
|||||||
|
|
|||||||
|
|
|
Do zakresu wykonywanych obowiązków należy: |
|
||||
|
Dynowski Mariusz |
Podinspektor |
|
|||||
|
|
|||||||
|
Telefon |
|||||||
|
|
(013) 43 530 12 wew. 139 |
|
|||||
|
|
|||||||
|
Zakres czynności |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Opis |
|||||||
|
|
Do zakresu wykonywanych obowiązków należy: |
||||||
Rejestr zmian
Modyfikował/a: Admin
Data: 2018-11-21 12:52:21







![[ X ]](/Layout/close-img.png)